Wielkopolskie Muzeum Niepodległości ogłasza nabór na stanowisko:
SPECJALISTA DS. FOTOGRAFII I DIGITALIZACJI
I. Nazwa i adres organizatora:
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości
Ul. Woźna 12, 61-777 Poznań
Miejsce wykonywania pracy: Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Św. Marcin 51A,
61-806 Poznań
II. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin składania aplikacji: do 08.01.2024r.
Planowany termin zatrudnienia w instytucji: luty 2024
Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę 1/1 etatu
Adres do przesłania aplikacji: Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań, z napisem na „Nabór na stanowisko specjalista ds. fotografii i digitalizacji„ lub mailowo na adres: rekrutacja@wmn.poznan.pl, tytuł e-maila „Nabór na stanowisko specjalista ds. fotografii i digitalizacji „
III. Zadania wykonywane na w/w stanowisku:
- udział w przygotowaniu stanowiska fotograficznego, w tym weryfikacja zapotrzebowania na sprzęt,
- wykonywanie cyfrowej dokumentacji fotograficznej obiektów muzealnych,
- postprodukcja plików referencyjnych pozyskanych w wyniku fotografowania,
- ewidencjonowanie plików zgodnie z przyjętym standardem,
- dokumentacja fotograficzna bieżących wydarzeń muzealnych we współpracy ze specjalistą ds. komunikacji i promocji oraz oddziałami Muzeum.
IV. Wymagania stawiane przed kandydatem:
Niezbędne:
- Wykształcenie min. średnie zawodowe – technikum fotograficzne.
- Wymagania kwalifikacyjne:
Niezbędne:
- doświadczenie w fotografii studyjnej (praca ze studyjnym sprzętem oświetleniowym oraz innymi urządzeniami studyjnymi, znajomość zasad oświetlenia obiektów)
- dobra znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem barwą (tworzeniem profili),
- obsługa programów graficznych Adobe Photoshop, Adobe Photoshop Lightroom, Capture One,
- praktyczna umiejętność obsługi programów biurowych (pakiet MS Office),
- umiejętność planowania i zdolności organizacyjne.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w muzeum lub instytucji kultury na podobnym stanowisku,
- znajomość zasad digitalizacji zbiorów muzealnych opracowanych przez Narodowy Instytut Muzeów (NIM, dawniej NIMOZ),
- ukończone kursy lub udział w warsztatach związanych z digitalizacją zbiorów muzealnych, w szczególności organizowanych przez Narodowy Instytut Muzeów (NIM, dawniej NIMOZ),
- znajomość środowiska WORDPRESS,
- co najmniej bierna znajomość języka angielskiego.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
- Życiorys – cv – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie oraz kserokopie świadectw pracy i ukończonych kursach, szkoleniach, prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną,
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do akt personalnych,
- Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 2 m-ce, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Uwaga!
- Oferty, które nie wpłyną w wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami