I. Nazwa i adres organizatora:
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości
Ul. Woźna 12, 61-777 Poznań
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum Powstania Wielkopolskiego 1918-1919,
Stary Rynek 3, Poznań – Oddział Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości
II. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin składania aplikacji: do 30 czerwca 2023
Planowany termin zatrudnienia w instytucji: lipiec 2023
Forma zatrudnienia: umowa o pracę 1/2 etatu
Adres do przesłania aplikacji: Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12,
61-777 Poznań, z napisem na kopercie
„ Nabór na stanowisko: Opiekun ekspozycji „
lub mailowo na adres: rekrutacja@wmn.poznan.pl,
tytuł e-maila „Nabór na stanowisko: Opiekun ekspozycji „
III. Zadania wykonywane na w/w stanowisku:
- Nadzorowanie ekspozycji w czasie ich udostępniania zwiedzającym. Dbałość o stan poszczególnych ekspozycji, sal wystawowych i przestrzeni zewnętrznych, po których przebiegają trasy zwiedzania, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ich zabezpieczanie przed kradzieżą, uszkodzeniami, zaprószeniem ognia i innymi.
- Pomoc zwiedzającym w zachowaniu kierunku zwiedzania, dozorowanie przestrzegania regulaminu przez zwiedzających.
- Każdorazowe – przed objęciem dyżuru i po zakończeniu – sprawdzanie stanu ilościowego i jakościowego eksponatów oraz sprzętów muzealnych.
- Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za eksponaty znajdujące się w salach w czasie pełnienia dyżuru.
- Wykonywanie podstawowych prac muzealnych przy utrzymywaniu estetyki wystaw (odkurzanie, mycie gablot i wnęk, szyb itp.). Dbanie o czystość pomieszczeń wystawienniczych i socjalnych Oddziału.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz zaplecza socjalnego.
- Utrzymywanie czystości i estetyki przestrzeni zewnętrznych – ekspozycji plenerowych (w tym wykonywanie drobnych prac ogrodniczych, grabienie liści, trawy, zimą utrzymanie w bezpiecznym stanie ścieżek i schodów).
- Wykonywanie drobnych napraw i konserwacji używanego sprzętu (w miarę posiadanych kwalifikacji).
- Uczestniczenie w otwieraniu i zamykaniu Oddziału.
- Obsługa kasy fiskalnej i ponoszenie związanej z tą obsługą odpowiedzialności finansowej.
IV. Wymagania stawiane przed kandydatem:
Niezbędne:
- Min. wykształcenie średnie
- Wymagania kwalifikacyjne: sumienność, komunikatywność, umiejętności techniczne, umiejętności radzenia sobie z tzw. „trudnym klientem” oraz pracy w grupie.
Dodatkowe:
- Podstawy języka obcego – angielski
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
- Życiorys – cv – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie oraz kserokopie świadectw pracy i ukończonych kursach, szkoleniach, prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną,
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do akt personalnych,
- Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 2 m-ce, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
- Oświadczenie o niekaralności
Uwaga:
1. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.