Wielkopolskie Muzeum Niepodległości ogłasza nabór na stanowisko:
Koordynatora – specjalisty ds. technicznych
I. Miejsce wykonywania pracy:
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości,
ul. Woźna 12, Poznań (biuro znajduje się na II piętrze w kamienicy bez windy) oraz biuro budowy .
II. Warunki pracy:
- Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku.
- Stanowisko nie posiada udogodnień dla osób z niepełnosprawnością wzroku i słuchu.
- Praca głównie przy komputerze.
- Wyjścia poza miejsce pracy.
- Bezpośredni kontakt z klientami, pracownikami i instytucjami.
III. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin składania aplikacji: do 15 lipca 2024
Planowany termin zatrudnienia w instytucji: 1 sierpnia 2024
Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę 1/1 etatu
Adres do przesłania aplikacji:
- Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań, z napisem na kopercie „Nabór na stanowisko: specjalisty ds. technicznych”
lub
- mailowo na adres: rekrutacja@wmn.poznan.pl, tytuł e-maila „Nabór na stanowisko: specjalisty ds. technicznych”
IV. Zadania wykonywane na w/w stanowisku:
- Koordynacja ustaleń projektowych wystawy stałej w branż występujących w dokumentacja wystawy i budynku.
- Komunikacja pomiędzy zamawiającym, projektantem, wykonawcą robót budowlanych oraz projektantem i wykonawcą wystawy stałej.
- Udział w przygotowaniu postępowań przetargowych/ zamówień publicznych na prace projektowe, wykonawcze i inne usługi niezbędne w procesie tworzenia wystawy, w tym przygotowanie opisów zamówienia.
- Analiza potrzeb i proponowanych zmian technicznych w dokumentacji,
- Pozyskiwanie i aktualizacja decyzji administracyjnych i pozwoleń koniecznych dla realizacji wystawy stałej.
- Bieżąca współpraca z zespołem WMN odpowiedzialnym za budowę Muzeum Powstania Wielkopolskiego 1918-1919.
- Uczestniczenie w radach budowy i innych spotkaniach dotyczących projektu.
V. Wymagania stawiane przed kandydatem:
Niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe,
- Minimum roczne doświadczenie pracy w zespołach projektowych,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera na poziomie zaawansowanym (pakiet MS Office: Word, Excel) oraz urządzeń biurowych
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
- Umiejętność analizy i przetwarzania dużej ilości danych,
- Komunikatywność, terminowość, dokładność, odpowiedzialność,
- Dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00), ale z przypadkami przesunięcia na godziny późniejsze,
Pożądane:
- Minimom trzy letnie doświadczenie pracy w zespołach projektowych,
- doświadczenie w pracy związanej inwestycjami budowlanymi lub wyposażeniem w środki trwałe;
- znajomość programów: auto-cad, sketchup lub podobne;
- praktyczna znajomość przepisów budowlanych oraz procedur związanych z inwestycjami budowlanymi;
- doświadczenie w realizacji projektów z tworzeniem wystaw muzealnych lub podobnych
- doświadczenie w przygotowaniu wystaw, eventów publicznych.
VI. Wymagane dokumenty:
- Życiorys – cv – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie oraz kserokopie świadectw pracy i ukończonych kursach, szkoleniach, prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną,
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do akt personalnych,
- Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 2 m-ce, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Uwaga!
- Oferty, które nie wpłyną w wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami