Wielkopolskie Muzeum Niepodległości
ogłasza nabór na stanowisko:
Asystent
I. Nazwa i adres organizatora:
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości
Ul. Woźna 12, 61-777 Poznań
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum Powstania Poznańskiego – Czerwiec 1956
Ul. św. Marcin 80/82, Poznań, oddział Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości
II. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin składania aplikacji: do 20.01.2023
Planowany termin zatrudnienia w instytucji: luty 2023
Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę 1/1 etatu
Adres do przesłania aplikacji:
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań, z napisem na kopercie „ Nabór na stanowisko: Asystent” lub mailowo na adres: rekrutacja@wmn.poznan.pl, tytuł e-maila „Nabór na stanowisko: Asystent”
III. Zadania wykonywane na w/w stanowisku:
- Oprowadzanie grup wycieczkowych po ekspozycjach
- Pozyskiwanie materiałów i eksponatów do Oddziału.
- Uczestniczenie w prowadzeniu różnych form pracy edukacyjnej oświatowej (lekcji muzealnych, wykładów itp.).
- Tworzenie utworów w rozumieniu prawa autorskiego.
- Naukowe opracowywanie zbiorów, ich katalogowanie oraz właściwe przechowywanie wg. zasad obowiązujących w Muzeum.
- Udzielanie osobom zainteresowanym informacji dotyczących zadań, realizowanych przez Oddział.
- Zgłaszanie pomysłów nowych wystaw czasowych oraz współuczestniczenie przy organizacji i opracowywaniu wystaw w Oddziale.
- Sporządzanie informacji do sprawozdań, planów półrocznych i rocznych Oddziału.
- Obsługa kasy fiskalnej i związana z wykonywaniem tej czynności, odpowiedzialność finansowa
- Dbałość o obiekt.
IV. Wymagania stawiane przed kandydatem:
Niezbędne:
- Wykształcenie wyższe – studia humanistyczne
- Znajomość historii Polski, zwłaszcza historii najnowszej, a w szczególności Poznańskiego Czerwca 1956.
- Znajomość przepisów dot. ochrony obiektów
- Znajomość języka angielskiego – poziom B2.
- Znajomość ustawy o muzeach z 21 listopada 1996 r., deklaracji ICOM oraz przepisów pokrewnych.
- Biegła obsługa komputera (pakiet MS-Office, oraz programu graficznego)
- Zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia).
- Wysoka kultura osobista.
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dyspozycyjność (praca w weekendy).
- Otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań.
- Zainteresowanie szeroko pojętą kulturą.
V. Pożądane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w pracy ze zbiorami.
- Znajomość przepisów archiwalnych.
- Obsługa programów Adobe PhotoShop, Corel Draw.
- Dobra znajomość techniki i narzędzi komunikacji.
- Umiejętność pisania i redagowania testów, dobra znajomość polszczyzny.
VI. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
- życiorys – cv – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
- kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie, oraz kserokopie świadectw pracy i ukończonych kursach, szkoleniach, prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną,
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do akt personalnych,
- dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 2 m-ce, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Uwaga:
1. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.