Wielkopolskie Muzeum Niepodległości ogłasza nabór na stanowisko:
Stanowisko ds. bieżących inwestycji i remontów
I. Miejsce wykonywania pracy:
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości,
ul. Woźna 12, Poznań (biuro znajduje się na II piętrze w kamienicy bez widny).
II. Warunki pracy:
- Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku.
- Stanowisko nie posiada udogodnień dla osób z niepełnosprawnością wzroku i słuchu.
- Praca głównie przy komputerze.
- Wyjścia poza miejsca pracy.
- Bezpośredni kontakt z klientami, pracownikami i instytucjami.
III. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin składania aplikacji: do 03 października 2024 r.
Planowany termin zatrudnienia w instytucji: październik/listopad 2024 r.
Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę 1/1 etatu
Adres do przesłania aplikacji:
- Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań, z napisem na kopercie „Nabór na stanowisko: ds. bieżących inwestycji i remontów„
lub
- mailowo na adres: rekrutacja@wmn.poznan.pl, tytuł e-maila „Nabór na stanowisko: ds. bieżących inwestycji i remontów„
IV. Zadania wykonywane na w/w stanowisku:
- Sporządzenie planów i sprawozdań zadań inwestycyjnych i remontowych;
- Współudział w pracach związanych z procedurami udzielania zamówień publicznych;
w tym prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych czynności, nadzór nad jej poprawnością i kompletnością; - Sporządzanie umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich rejestru;
- Sporządzanie zamówień i zleceń na dostawy i usługi różne;
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną mienia i obiektów Muzeum.
V. Wymagania stawiane przed kandydatem:
Niezbędne:
- Min. wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomiczne, administracyjne
lub techniczne. - Wymagania kwalifikacyjne:
- min. 4 letni staż pracy na podobnym stanowisku;
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i finansów publicznych;
- znajomość zagadnień planowania i sprawozdawczości jednostek finansów publicznych;
- znajomość ogólnych zasad realizacji projektów inwestycyjnych i remontowych;
- znajomość procedur administracyjnych i instrukcji kancelaryjnej;
- umiejętność analizy i przetwarzania dużej ilości danych;
- praktyczna umiejętność obsługi komputera na poziomie zaawansowanym (pakiet MS Office: Word, Excel);
- komunikatywność, terminowość, dokładność, odpowiedzialność;.
- umiejętność pracy w zespole.
Pożądane:
- doświadczenie w prowadzeniu postępowań w ramach UPZP;
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych;
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
VI. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
- Życiorys – cv – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie oraz kserokopie świadectw pracy i ukończonych kursach, szkoleniach, prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną,
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do akt personalnych,
Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 2 m-ce, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Uwaga!
- Oferty, które nie wpłyną w wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami