Kolaż składający się z logotypów: Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Wielkopolski, Instytucji Kultury Samorządu Województwa Wielkopolskiego

Nabór na stanowisko: Kierownik projektu ds. technicznych

Nabór na stanowisko: Kierownik projektu ds. technicznych

Nabór na stanowisko: Kierownik projektu ds. technicznych

2024-02-13

Oferta pracy

Nabór na stanowisko: Kierownik projektu ds. technicznych

Nabór na stanowisko: Kierownik projektu ds. technicznych

  1. Nazwa i adres organizatora:

Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12. 61-777 Poznań

Miejsce wykonywania pracy: ul. Woźna 12, Poznań

  1. Informacja o działaniach Muzeum:

W 2023 roku rozpoczęliśmy budowę Nowego Muzeum Powstania Wielkopolskiego 1918-1919. Zadanie będzie realizowane do 2026 r. Budujemy  nowoczesny obiekt muzealny składający się z 4 budynków połączonych częścią podziemna z wystawą stałą. Wystawa stała będzie miała charakter narracyjny. Chcemy wykorzystać nowoczesne narzędzia i rozwiązania ekspozycyjne skierowane do szerokiego odbiorcy: osób dorosłych i dzieci. W Nowym Muzeum opowiemy nie tylko o samym zwycięskim zrywie powstańców, ale także o jego genezie i skutkach dla Polski. Zaprezentujemy także dowody pamięć o tych wydarzeniach – razem 200 lat historii Polski.

Budowa Nowego Muzeum jest największą i najważniejszą inwestycją w historii Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości, jest też jedną z niewielu tego typu i skali inwestycją w Poznaniu. Przede wszystkim jednak budowa Nowego Muzeum jest hołdem składanym Powstańcom Wielkopolskim przez współczesnych Polaków, w tym szczególności Wielkopolan.  

 W celu właściwego zrealizowania inwestycji w Muzeum budujemy zespół, który będzie odpowiadał za koordynację procesu inwestycyjnego. 

Jedną z podstawowych części zespołu będzie komórka techniczna odpowiedzialna za nadzór nad zamówieniami dotyczącymi prowadzenia robót budowlanych. Do kierowania działaniami tej komórki poszukujemy Kierownika projektu ds. technicznych.  

Nasza misja to:

„NA CO DZIEŃ PRACA – W CHWILACH PRÓBY ZWYCIĘSTWO!”

Czekamy na osoby, które tak jak my będą zdeterminowane i gotowe podjąć zadanie budowy tego wyjątkowego miejsca.

Zadania wykonywane na stanowisku Kierownik projektu ds. technicznych:

Głównym zadaniem na będzie koordynacja działań Muzeum w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z budową Nowego Muzeum, w tym reprezentowanie Muzeum przed stronami umów o wykonanie robót, usługę inżyniera kontraktu i usługę nadzoru autorskiego.

Obowiązki te będą realizowane w szczególności poprzez:

  1. Kierowanie powierzoną komórką ds. technicznych, w tym pracami  podległych pracowników i wykonawców,
  2. Udział w przygotowaniu i prowadzeniu  postępowań przetargowych dla kontraktów na roboty i usługi, w tym przygotowanie opisów zamówienia,
  3. Kompletowanie dokumentacji technicznej prowadzonej inwestycji do momentu jej zakończenia, a następnie jej archiwizacja oraz jej udostępnianie uprawnionym osobom i instytucjom,
  4. Prowadzenie monitoringu technicznego dla całości inwestycji budowlanej, kontrola i sprawozdawczość z postępu realizacji robót budowlanych, kontrola sprawozdawczość przekazywanej Muzeum przez inżyniera kontraktu, wykonawcę robót z postępu robót i realizacji zakresu rzeczowego kontraktu,
  5. Nadzór i monitorowanie właściwego wypełnienia zobowiązań wykonawcy usług inżyniera kontraktu, 
  6. Monitorowanie i aktualizacja wskaźników rzeczowo – finansowych inwestycji we współpracy z pozostałymi komórkami,
  7. Analiza i zatwierdzanie proponowanych zmian technicznych w projekcie,
  8. Analiza potrzeb technicznych pod kątem robót dodatkowych i towarzyszących,
  9. Weryfikacja dokumentów księgowych dotyczących wykonawców pod względem zgodności merytorycznej z przedmiotem umowy,
  10. Koordynacja pozyskiwania i aktualizacji decyzji administracyjnych i pozwoleń – jeśli będzie potrzeba.

Wymagania stawiane przed kandydatem.

Niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe techniczne (ewentualnie administracyjne lub ekonomiczne),
  2. praktyczna znajomość przepisów budowlanych, prawa zamówień publicznych i oraz procedur związanych z inwestycjami budowlanymi,
  3. znajomość procedur administracyjnych,
  4. skrupulatność, samodzielność, terminowość, odpowiedzialność,
  5. umiejętność rozwiązywania konfliktów,
  6. bardzo dobra organizacja pracy, 
  7. umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem projektowym,
  8. udokumentowane doświadczenie zawodowe polegające na zarządzaniu inwestycjami budowlanymi (kierowanie lub uczestniczenie jako członek zespołu) po stronie inwestora lub wykonawcy,
  9. biegła obsługa komputera (pakiet MS-Office);
  10. dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00);
  11. otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań;

Pożądane:

  1. Znajomości o obsługi programów do zarzadzania projektem (np. MS- project, Asana itp.)
  2. mile widziane: posiadanie uprawnień w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 

Oferta Muzeum: 

  1. umowę o pracę na pełny etat,
  2. stabilne zatrudnienie,
  3. możliwość korzystania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  4. możliwość zmierzenia się z wyjątkowym zadaniem w skali Wielkopolski – pierwsze tak duże muzeum w historii,
  5. wsparcie pozostałych członków zespołu w rozwiązywaniu problemów.

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys – cv – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie, doświadczenie, ukończone kursy i szkolenia oraz kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do akt personalnych.
  4. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez dwa miesiące,
    a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
  5. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Termin składania aplikacji: do 13 lutego 2024 r. (w biurze do godziny 15.30 a mailowo do godziny 23:59)

Planowany termin zatrudnienia w instytucji: marzec 2024 r.

Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę 1/1 etatu,.

Adres do przesłania aplikacji: 

Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań, z napisem na kopercie: Nabór na stanowisko: „Kierownik projektu ds. technicznych” lub mailowo na adres: rekrutacja@wmn.poznan.pl; tytuł e-maila „Nabór na stanowisko: Kierownik projektu ds. technicznych”.

Uwaga!

  1. Oferty, które nie wpłyną w wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.

Dofinasowanie ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Logo Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Logo UE