Wielkopolskie Muzeum Niepodległości ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista ds. Promocji i Komunikacji
I. Nazwa i adres organizatora:
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości
Ul. Woźna 12, 61-777 Poznań
Miejsce wykonywania pracy: Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12.
II. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin składania aplikacji: do 08.01.2024r.
Planowany termin zatrudnienia w instytucji: luty 2024
Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę 1/1 etatu
Adres do przesłania aplikacji: Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań, z napisem na „Nabór na stanowisko specjalista ds. promocji i komunikacji.„ lub mailowo na adres: rekrutacja@wmn.poznan.pl, tytuł e-maila „Nabór na stanowisko specjalista ds. promocji i komunikacji„
III. Zadania wykonywane na w/w stanowisku:
- przygotowywanie i realizacja promocji Muzeum w ramach poszczególnych projektów, wystaw i wydarzeń we współpracy z oddziałami Muzeum,
- projektowanie i przygotowywanie materiałów promocyjnych i nadzór nad ich dystrybucją i udostępnianiem,
- przygotowywanie, nadzorowanie, odbiór i rozliczanie kampanii promocyjno-reklamowych,
- opieka nad stroną www oraz kanałami w mediach społecznościowych,
- budowanie strategii rozwoju publiczności,
- utrzymywanie i rozwijanie relacji z instytucjami i organizacjami, współpracującymi z Muzeum,
- utrzymywanie i poszerzanie relacji z mediami,
- kształtowanie i dbanie o wizerunek Muzeum.
IV. Wymagania stawiane przed kandydatem:
Niezbędne:
- Min. wykształcenie wyższe
- Wymagania kwalifikacyjne:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe (preferowane – marketing, historia, dziennikarstwo, PR-social media),
- umiejętność obsługa strony internetowej (środowisko WordPress), newslettera, mediów społecznościowych (Facebook, Instagram),
- umiejętność fotografowania,
- umiejętność pisania historycznych tekstów informacyjnych i promocyjnych,
- doświadczenie w organizacji promocji wydarzeń kulturalnych, wystaw, edukacji także w formie online,
- podstawowa umiejętność projektowania graficznego zaproszeń, ulotek itp.,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, rzetelność i uczciwość,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- elastyczność i kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Pożądane:
- doświadczenie w projektowaniu graficznym
- doświadczenie w prowadzeniu stron w mediach społecznościowych
- doświadczenie w pisaniu komunikatów medialnych
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
- Życiorys – cv – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie oraz kserokopie świadectw pracy i ukończonych kursach, szkoleniach, prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną,
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do akt personalnych,
- Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 2 m-ce, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Uwaga!
- Oferty, które nie wpłyną w wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami