Kolaż składający się z logotypów: Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Wielkopolski, Instytucji Kultury Samorządu Województwa Wielkopolskiego

Nabór na stanowisko: specjalisty do spraw księgowo- rozliczeniowych

Oferty

pracy

Nabór na stanowisko:...

Nabór na stanowisko: specjalisty do spraw księgowo- rozliczeniowych

2023-11-15

Oferta pracy

Nabór na stanowisko: specjalisty do spraw księgowo- rozliczeniowych
  1. Nazwa i adres organizatora:

Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12. 61-777 Poznań

Miejsce wykonywania pracy: ul. Woźna 12, Poznań

  1. Informacja o działaniach Muzeum:

W 2023 roku rozpoczynamy budowę Nowego Muzeum Powstania Wielkopolskiego 1918-1919. Zadanie będzie realizowane do 2026 r. Wybudujemy nowoczesny obiekt muzealny składający się z 4 budynków połączonych częścią podziemną z wystawą stałą. Wystawa stała będzie miała charakter narracyjny. Chcemy wykorzystać nowoczesne narzędzia i rozwiązania ekspozycyjne skierowane do szerokiego odbiorcy: osób dorosłych i dzieci. W Nowym Muzeum opowiemy nie tylko o samym zwycięskim zrywie powstańców, ale także o jego genezie i skutkach dla Polski. Zaprezentujemy także dowody pamięci o tych wydarzeniach – razem 200 lat historii Polski.

Budowa Nowego Muzeum jest największą i najważniejszą inwestycją w historii Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości, jest też jedną z niewielu tego typu i tej skali inwestycji w Poznaniu. Przede wszystkim jednak budowa Nowego Muzeum jest hołdem składanym Powstańcom Wielkopolskim przez współczesnych Polaków, w tym w szczególności Wielkopolan. 

W celu właściwego zrealizowania inwestycji Muzeum budowany jest zespół, który będzie odpowiadał za koordynację procesu inwestycyjnego.

Bardzo ważną częścią zespołu jest  komórka ds. komórka ds. finansowo-księgowych i rozliczeniowych, odpowiadająca za sprawne zarządzanie operacyjne przedsięwzięciem w sferze środków finansowych, którymi Muzeum dysponuję na cele budowy.  Do zespołu poszukujemy: Specjalisty ds. specjalisty do spraw księgowo- rozliczeniowych.

Nasza misja to:

„NA CO DZIEŃ PRACA – W CHWILACH PRÓBY ZWYCIĘSTWO!”

Czekamy na osoby, które tak jak my będą zdeterminowane i gotowe podjąć zadanie budowy tego wyjątkowego miejsca.

  1. Zadania wykonywane na stanowisku Specjalisty ds. księgowo- rozliczeniowych

Głównym zadaniem będzie wsparcie działającego w ramach Muzeum Działu Realizującego Projekt w zakresie spraw związanych ze rozliczeniem  inwestycji budowy Nowego Muzeum, w tym kontakt i udział w czynnościach ze strony Muzeum przed stronami umów, których dotyczyć będą rozliczane środki finansowe.  

Obowiązki te będą realizowane w szczególności poprzez:

  1. Rozliczenie finansowe Projektu zgodnie z zawartymi przez Muzeum  umowami o finasowaniu inwestycji – znajomość przepisów w zakresie rozliczania inwestycji;
  2. Analizę kwalifikowalności kosztów ponoszonych w ramach Inwestycji;
  3. Opisywanie dokumentów księgowych dotyczących Projektów zgodnie z wymaganiami podmiotów przekazujących środki na finasowanie Inwestycji ;
  4. Przygotowywanie wniosków o płatność, w tym końcowych wraz z niezbędnymi załącznikami;
  5. Końcowe rozliczenie finansowe umów o dofinansowanie oraz majątku powstałego w ramach Inwestycji- znajomość przepisów w zakresie ewidencji środków trwałych;
  6. Bieżące sporządzania raportów i analiz w części finansowej dotyczących Projektu na potrzeby Działu Realizującego Projekt;
  7. Kontrola dokumentów pod względem rachunkowym;
  8. Dekretowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  9. Prawidłowe i terminowe rozliczanie rozrachunków (monitorowanie rozrachunków pod kątem braku płatności, opóźnień w płatnościach);
  10. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej wraz procesem jej realizacji;
  11. Bieżąca analiza budżetu inwestycji w zakresie zgodności z założeniami  harmonogramów rzeczowo finansowych wraz z przygotowywaniem rekomendacji do wprowadzenia zmian, z uwzględnieniem warunków umów o dofinasowania;
  12. Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych dla Organizatorów, urzędów itp.
  13. Współpraca z przedstawicielem Inżyniera Kontraktu odpowiedzialnym za przygotowanie rozliczeń wykonawców;
  14. Uczestniczenie w audytach projektów;
  15. Efektywna współpraca z działami realizacji projektu, księgowym i administracyjnym
  16. Udział w procesie zamknięcia okresu księgowego;
  17. Kontakt w instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań;
  18. Wymagania stawiane przed kandydatem
  19. Wykształcenie średnie, preferowane wyższe;
  20. Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w księgowości,
  21. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy przy zadaniach realizowanych/współfinansowanych w ramach dotacji
  22. Doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu wniosków o dofinansowanie na projekty badawczo-rozwojowe i/lub inwestycyjne;
  23. Zdolność do pracy nad kilkoma projektami równocześnie i umiejętność oceny priorytetów;
  24. Zdolności analityczne oraz organizacyjne;
  25. Umiejętność pracy w zespole;
  26. Inicjatywa, kreatywność
  27. Bardzo dobra znajomość Ms Office;
  28. Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia niezbędna przy weryfikacji wytycznych i kryteriów oceny oraz rozliczania projektów;
  29. Dokładność i terminowość;
  30. Dobra organizacja pracy;
  31. Umiejętność pracy pod presją czasu
  32. Bardzo dobra komunikatywność

Oferta Muzeum:

  1. Umowa o pracę na pełny etat,
  2. Stabilne zatrudnienie,
  3. Możliwość korzystania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  4. Możliwość zmierzenia się z wyjątkowym zadaniem w skali Wielkopolski
    – pierwsze tak duże muzeum w historii,
  5. Wsparcie pozostałych członków zespołu w rozwiązywaniu problemów.

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
  2. Życiorys – CV – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie, doświadczenie, ukończone kursy i szkolenia oraz kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną.
  4. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Termin składania aplikacji: do 15 listopada 2023 r. (w biurze do godziny 15.30, a mailowo do godziny 23:59).

Planowany termin zatrudnienia w instytucji: IV kwartał 2023 r.

Forma zatrudnienia: pełny etat, umowa o pracę 1/1 etatu.

Adres do przesłania aplikacji:


Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań,

z napisem na kopercie: „Nabór na stanowisko:
specjalisty do spraw księgowo- rozliczeniowych” lub mailowo na adres: rekrutacja@wmn.poznan.pl;

tytuł e-maila „Nabór na stanowisko: specjalisty do spraw księgowo- rozliczeniowych”.

Uwaga!

  1. Oferty, które nie wpłyną w wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
  3. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Materiały do pobrania
oferta pracy

Format

PDF

,

rozmiar pliku

Dofinasowanie ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Logo Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Logo UE